00 DSpace/Manakin Repository

ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ, ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусарук, В.
dc.date.accessioned 2018-04-25T13:13:06Z
dc.date.available 2018-04-25T13:13:06Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/452
dc.description.abstract У статті досліджено передумови виникнення Інтернет-маркетингу на основі аналізу особливостей формування електронної торгівлі. Розглянуто поняття електронної комерції як підґрунтя до виникнення Інтернет-маркетингу. Визначено основні тенденції розвитку Інтернет-маркетингу в Україні, перспективи і особливості подальшої Інтернет-торгівлі у вітчизняному просторі. // The article is devoted to the research of preconditions of Internet marketing emergence through the analysis of e-commerce formation. The views on the definition of the category of online marketing by foreign and domestic scholars are considered and analyzed. The trends in Internet marketing in Ukraine are investigated; perspectives and especially the further development of online marketing in the domestic space are defined. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 5-11. en_US
dc.subject Інтернет-маркетинг, Інтернет-торгівля, перспектива. en_US
dc.subject Internet Marketing, Internet commerce, prospects. en_US
dc.title ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ, ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу