dc.contributor.author |
Шимко, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Веретін, Л. С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-05T07:31:15Z |
|
dc.date.available |
2024-01-05T07:31:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Шимко О. В. Вендинговий бізнес як альтернативний канал просування товарів/послуг / О. В. Шимко, Л. С. Веретін // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 186-188. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4537 |
|
dc.description.abstract |
Аналіз технологічних і поведінкових тенденцій у сфері роздрібної торгівлі свідчить, що під впливом цифрових технологій та в умовах турбулентності ринкового середовища споживчі звички й технології купівлі-продажу стрімко еволюціонують, докорінно змінюються способи покупки та характер взаємодії з торговельними об’єктами. Підтвердженням тому є вендингова торгівля (продаж товарів і послуг з допомогою автоматизованих систем – торгових автоматів (вендорів) або терміналів). |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
роздрібна торгівля |
en_US |
dc.subject |
цифрові технології |
en_US |
dc.subject |
ринкове середовище |
en_US |
dc.subject |
середовище споживача |
en_US |
dc.subject |
купівлі-продажі |
en_US |
dc.subject |
торговельні об’єкти |
en_US |
dc.subject |
торгові автомати |
en_US |
dc.subject |
вендори |
en_US |
dc.subject |
термінали |
en_US |
dc.subject |
продаж товарів |
en_US |
dc.subject |
вендинговий бізнес |
en_US |
dc.title |
ВЕНДИНГОВИЙ БІЗНЕС ЯК АЛЬТЕРНАТИВНИЙ КАНАЛ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ/ПОСЛУГ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |