DSpace Repository

СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Show simple item record

dc.contributor.author Парчун, З.
dc.date.accessioned 2018-04-25T13:15:37Z
dc.date.available 2018-04-25T13:15:37Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/453
dc.description.abstract В статті досліджено сучасні концептуальні підходи до політичного маркетингу. Представлено еволюцію теорій політичного маркетингу, проаналізовано новітні теорії, які на практиці застосовуються в сучасних умовах розвитку суспільства. // In the article the question of modern conceptual approaches to the political marketing are analyzed. The evolution of the political marketing development theories is examined, and various theories, which are developed and used in modern terms, are analyzed. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 12-19. en_US
dc.subject Маркетингова парадигма, політичний попит, продукт. en_US
dc.subject Market paradigm, political demand, product. en_US
dc.title СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account