00 DSpace/Manakin Repository
ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ
Ввійти
українська
English
Головна сторінка DSpace
→
Матеріали науково-практичних конференцій
→
ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ
Євсєєва, Д. В.
URI:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4555
Дата:
2023
Короткий опис(реферат):
Існує багато різних маркетингових інструментів, які використовуються компаніями для досягнення своїх бізнес-цілей. Серед них можна виділити такі, як реклама, директ-маркетинг, брендінг, PR-діяльність, паблісіті та ін.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
частина 4_merged- ...
Розмір:
611.1Kb
Формат:
PDF
Опис файла:
Основні елементи ...
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 19 жовтня 2023 року. Конференція присвячена 30-річчю Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Пошук
Пошук
По цій колекції
Розширений пошук
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися