DSpace Repository
ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ
Login
українська
English
DSpace Home
→
Матеріали науково-практичних конференцій
→
ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ
Євсєєва, Д. В.
URI:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4555
Date:
2023
Abstract:
Існує багато різних маркетингових інструментів, які використовуються компаніями для досягнення своїх бізнес-цілей. Серед них можна виділити такі, як реклама, директ-маркетинг, брендінг, PR-діяльність, паблісіті та ін.
Show full item record
Files in this item
Name:
частина 4_merged- ...
Size:
611.1Kb
Format:
PDF
Description:
Основні елементи ...
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 19 жовтня 2023 року. Конференція присвячена 30-річчю Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register