dc.contributor.author |
Євсєєва, Д. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-05T09:51:53Z |
|
dc.date.available |
2024-01-05T09:51:53Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Євсєєва Д. В. Основні елементи маркетингової комунікаційної компанії / Д. А. Євсєєва // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 140-143. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4555 |
|
dc.description.abstract |
Існує багато різних маркетингових інструментів, які використовуються компаніями для досягнення своїх бізнес-цілей. Серед них можна виділити такі, як реклама, директ-маркетинг, брендінг, PR-діяльність, паблісіті та ін. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
маркетингова комунікація компанії |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
директ-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
брендінг |
en_US |
dc.subject |
PR-діяльність |
en_US |
dc.subject |
паблісіті |
en_US |
dc.title |
ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |