DSpace Repository

ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Євсєєва, Д. В.
dc.date.accessioned 2024-01-05T09:51:53Z
dc.date.available 2024-01-05T09:51:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Євсєєва Д. В. Основні елементи маркетингової комунікаційної компанії / Д. А. Євсєєва // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 140-143. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4555
dc.description.abstract Існує багато різних маркетингових інструментів, які використовуються компаніями для досягнення своїх бізнес-цілей. Серед них можна виділити такі, як реклама, директ-маркетинг, брендінг, PR-діяльність, паблісіті та ін. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject маркетингова комунікація компанії en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject директ-маркетинг en_US
dc.subject брендінг en_US
dc.subject PR-діяльність en_US
dc.subject паблісіті en_US
dc.title ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇ en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account