dc.contributor.author |
Мельник, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Трачук, О. І. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-05T11:00:42Z |
|
dc.date.available |
2024-01-05T11:00:42Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Мельник В. І. Потенціал маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства / В. І. Мельник, О. І. Трачук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 106-108. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4569 |
|
dc.description.abstract |
Конкурентоспроможність підприємства залежить від багатьох чинників, а саме: регуляторних, матеріальних, соціальних, технологічних, інформаційних, інноваційних та ін. Конкурентоспроможність змушує ринок розвиватись і стимулює підприємництво. Але, водночас, вимагає від підприємств розробки стратегій, щоб вижити та виділитись в конкурентній боротьбі та ефективно і економно задовольняти потреби та очікування клієнтів. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність підприємства |
en_US |
dc.subject |
маркетинг підприємтсва |
en_US |
dc.subject |
асортимент товарів |
en_US |
dc.subject |
потенціал підприємства |
en_US |
dc.subject |
маркетинговий потенціал |
en_US |
dc.subject |
стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства |
en_US |
dc.title |
ПОТЕНЦІАЛ МАРКЕТИНГУ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |