00 DSpace/Manakin Repository

ПОТЕНЦІАЛ МАРКЕТИНГУ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, В. І.
dc.contributor.author Трачук, О. І.
dc.date.accessioned 2024-01-05T11:00:42Z
dc.date.available 2024-01-05T11:00:42Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Мельник В. І. Потенціал маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства / В. І. Мельник, О. І. Трачук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 106-108. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4569
dc.description.abstract Конкурентоспроможність підприємства залежить від багатьох чинників, а саме: регуляторних, матеріальних, соціальних, технологічних, інформаційних, інноваційних та ін. Конкурентоспроможність змушує ринок розвиватись і стимулює підприємництво. Але, водночас, вимагає від підприємств розробки стратегій, щоб вижити та виділитись в конкурентній боротьбі та ефективно і економно задовольняти потреби та очікування клієнтів. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject конкурентоспроможність підприємства en_US
dc.subject маркетинг підприємтсва en_US
dc.subject асортимент товарів en_US
dc.subject потенціал підприємства en_US
dc.subject маркетинговий потенціал en_US
dc.subject стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства en_US
dc.title ПОТЕНЦІАЛ МАРКЕТИНГУ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу