dc.contributor.author |
Завацька, Л. А. |
|
dc.contributor.author |
Турзай, А. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-08T10:44:03Z |
|
dc.date.available |
2024-01-08T10:44:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Завацька Л. А. Ефективність застосування рухливих ігор на уроках фізичної культури в інклюзії / Л. А. Завацька, А. Ю. Ткрзай // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 35-37. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4599 |
|
dc.description.abstract |
Фізичне виховання у новій українській школі (НУШ) неможливе без формування національної свідомості народу, насамперед, у дітей і молоді. Особливе занепокоєння викликає відсутність у значної частини населення України усвідомлення себе як частини народу, співвіднесення своєї діяльності з інтересами нації. Покоління, сформоване на духовних надбаннях предків, може утверджувати нову духовність, творити культуру гідну сьогодення, продовжувати і розвивати культурно-історичні традиції. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
фізичне виховання |
en_US |
dc.subject |
НУШ |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
рухливі ігри |
en_US |
dc.subject |
дитина з порушенням інтелектуальної сфери |
en_US |
dc.subject |
умови для дітей в інклюзії |
en_US |
dc.subject |
значення рухливих ігор |
en_US |
dc.subject |
ігри для дітей з ООП |
en_US |
dc.subject |
інтерактивне навчання |
en_US |
dc.title |
ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ РУХЛИВИХ ІГОР НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ІНКЛЮЗІЇ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |