Abstract:
У статті проаналізовано наукові, соціальні, педагогічні та професійні фактори підготовки майбутніх туризмознавців у закладах вищої освіти Рівненщини на сучасному етапі формування суспільно-економічних відносин. Окреслено перспективи розвитку туризмознавчої науки на найближче майбутнє. Обґрунтовано, що методологічну основу підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства складають системний, культурологічний, інформаційний, інноваційний, творчий, особистісний підходи, а також загальнодидактичні принципи. Визначено особливості специфіки професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у контексті реалізації інноваційних підходів до вивчення гуманітарних дисциплін. = Training specialists for the tourism sector is an important component of the domestic education system. Conceptual ideas of the content and organization of professional training of future specialists in the field of tourism are based on the provisions of the Constitution of Ukraine, Laws of Ukraine «On Education», «On Higher Education», «On Amendments to the Law of Ukraine» On Tourism», National Development Doctrine education, as well as the State programs for tourism development for 2016–2020, which identifies the priority of education in public policy, substantiates the strategy and main directions of its development. Ministries and agencies have developed programs for the development of the tourism industry for tourist corridors that run through Ukraine.