00 DSpace/Manakin Repository

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ОДНОФАКТОРНОГО ДИСПЕРСІЙНОГО АНАЛІЗУ В ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліщук Віктор
dc.date.accessioned 2018-04-25T13:46:35Z
dc.date.available 2018-04-25T13:46:35Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/461
dc.description.abstract В статті досліджено методику застосування дисперсійного аналізу в педагогічних дослідженнях, оскільки в українських джерелах з математичної статистики і аналізу даних ця методика викладена не повністю. Рекомендовано застосовувати критерій, який забезпечує контроль правильності комп’ютерних розрахунків на основі правила складання дисперсій, а також викладено особливості застосування T – методу множинних порівнянь у випадку, коли нульову гіпотезу відхилено. // The article considers the method of application of analysis of variance in educational research, as in the Ukrainian sources on mathematical statistics and data analysis, this method of teaching is not fully. For the first time are encouraged to apply the criterion, which ensures the control of correctness of computer calculations based on the rule of addition of variances, and given the peculiarities of application of T – method of multiple comparisons in the case where the null hypothesis is rejected. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 59-65. en_US
dc.subject Дисперсійний аналіз, критерій Бартлетта, F – критерій Фішера. en_US
dc.subject Analysis of variance, the Bartlett test, F – Fisher's criterion. en_US
dc.title СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ОДНОФАКТОРНОГО ДИСПЕРСІЙНОГО АНАЛІЗУ В ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу