Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Камінська, О. В. | |
dc.contributor.author | Kaminska, O. V. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-01T13:40:17Z | |
dc.date.available | 2024-02-01T13:40:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Камінська О. В. Психологічні особливості адаптації першокурсників до умов навчання у закладах вищої освіти / О. В. Камінська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). - С. 44–53. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4624 | |
dc.description.abstract | В статті розкрито особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у закладах вищої освіти, визначено умови, що сприяють підвищенню ефективності цього процесу. Проведено аналіз особливостей соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов навчання у закладах вищої освіти та визначено шляхи оптимізації цього процесу. Емпіричним шляхом встановлено, що порушення процесу адаптації першокурсників до умов закладів вищої освіти супроводжується зміною самоставлення, а саме неприйняттям себе; деструкцією стосунків з оточуючими та негативним ставленням до них; значним зниженням емоційного комфорту; домінуванням екстернального локусу контролю; схильністю до підпорядкування та ескапізму. The study of the peculiarities of the social and psychological adaptation of the freshmen to the conditions of study at the university remains an important task that arises before psychologists and educators, since successful adaptation to new types of activity and social functioning contributes both to training of a highly skilled specialist and development of a harmonious personality in general. Taking into account this study of the peculiarities of social and psychological adaptation of freshmen, it will help to distinguish the conditions influencing this process, leading to its distortion, in order to develop ways of its optimization. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | socil and psychological adaptation | en_US |
dc.subject | self-perception | en_US |
dc.subject | locus of control | en_US |
dc.subject | student's age | en_US |
dc.subject | соціально-психологічна адаптація | en_US |
dc.subject | самоприйняття | en_US |
dc.subject | локус контролю | en_US |
dc.subject | студентський вік | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | PSYCHOLOGICAL FEATURES OF THE FIRST-YEAR STUDENTS’ADAPTATION TO THE CONDITIONS OF STUDYING IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS | en_US |
dc.type | Article | en_US |