Abstract:
У статті досліджено причини збільшення кількості глядачів, які переглядають телепередачі не по телевізору, а за допомогою інтерактивних пристроїв. Проаналізовано контент, який традиційно призначений для перегляду на персональному комп’ютері чи мобільних пристроях, що став доступним і в телевізорі. Визначено, що сучасне телебачення все більше відходить від традиційного формату перегляду телепередач, розвиваючись у бік розширення інтерактивних можливостей, доступу до функцій персонального комп’ютера і мобільного пристрою, при чому переключення між ними стає все простішим, швидшим і доступнішим. // In the article reasons of increase are investigational amounts of audience, that look over telecasts not on television, but by means of interactive devices. Content that is traditionally intended for a revision on the personal computer or mobile devices is analysed, became accessible in television. Certainly, that modern television all anymore alks a ay from the traditional format of revision of telecasts, developing to ard expansion of interactive possibilities, access to the functions of the personal computer and mobile device, thus s itching bet een them becomes all simpler, more rapid and more accessible.