Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Красовська, О. О. | |
dc.contributor.author | Krasovska, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T11:30:02Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T11:30:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Красовська О. О. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до забезпечення умов наступності в світлі концепції освіти дітей раннього та дошкільного віку та концепції нової української школи / О. О. Красовська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 2(24). - С. 40-49. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4638 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до забезпечення умов наступності в освітньому процесі дітей дошкільного віку та учнів початкової школи. Визначено, що наступність є дидактичним принципом, що передбачає взаємозв’язки змістового та процесуального аспектів дошкільного та початкового навчання. Окреслено нові підходи та шляхи підготовки працівників галузі дошкільної освіти, залучення школи до співпраці із закладами дошкільної освіти. | en_US |
dc.description.sponsorship | With the transition of general secondary education to new terms, structure and content of education, the question of finding ways to ensure the holistic development of an individual at different levels of education is relevant. Continuity of human education is possible if the principles of perspective and continuity between adjacent levels of education are implemented. The psychologically balanced and successful transition for a child from preschool to primary education will be facilitated by the combined efforts of a teaching staff of preschool and general secondary education institutions and the parent community. Ensuring the continuity of the content and methods of preschool and primary education, compliance of the Basic component of preschool education with the age characteristics of older preschool children and the requirements of the conceptual foundations of early and preschool education and reform of the New Ukrainian school, the feasibility of teachers during the first (adaptation) education of experience of teachers of preschool education institutions with senior preschoolers are necessary. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | continuity conditions | en_US |
dc.subject | educators | en_US |
dc.subject | preschool institutions | en_US |
dc.subject | the new Ukrainian school | en_US |
dc.subject | children of early | en_US |
dc.subject | primary school students | en_US |
dc.subject | умови наступності | en_US |
dc.subject | вихователі | en_US |
dc.subject | заклади дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | нова українська школа | en_US |
dc.subject | діти раннього віку | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.subject | children preschool age | en_US |
dc.subject | учні початкової школи | en_US |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ НАСТУПНОСТІ В СВІТЛІ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = PREPARATION OF FUTURE EDUCATORS OF PRESCHOOL EDUCATION ESTABLISHMENTS TO ENSURING CONDITIONS OF THE CONTINUITY IN THE LIGHT OF CONCEPTION OF EARLY AND PRESCHOOL CHILDREN EDUCATION AND CONCEPTION OF NEW UKRAINIAN SCHOOL | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |