Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мисько, І. П. | |
dc.contributor.author | Mysko, I. P. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T11:38:44Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T11:38:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мисько І. П. Особливості проєктної діяльності в освітньому процесі нової української школи / І. П. Мисько // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 2(24). - С. 50-56. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4639 | |
dc.description.abstract | В статті досліджено особливості проєктної діяльності в освітньому процесі Нової української школи. Визначено сутність поняття «проєктна діяльність» та охарактеризовано основні вимоги до проєктної діяльності. Акцентовано увагу на проєктній технології, як одній із ключових інноваційних технологій навчання. Виокремлено етапи роботи над проєктами та особливості залучення учнів початкової школи до їх виконання. Окреслено фактори успішного впровадження проєктної діяльності в освітньому процесі Нової української школи. | en_US |
dc.description.sponsorship | At the present stage of education reform, the issue of the application of project-based learning technologies in the educational process of the New Ukrainian School is especially relevant. One of the effective conditions for achieving the goal of modern education is the use of project activities that promote the development of a competitive, creative personality, capable to self-expression, self-realization and self-improvement. Project technologies are aimed not only at active stimulating the cognitive interest of primary school students, but also at solving problem situations and using the acquired knowledge in everyday life. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | project | en_US |
dc.subject | activity | en_US |
dc.subject | project method | en_US |
dc.subject | project learning technologies | en_US |
dc.subject | educational process | en_US |
dc.subject | primary school students | en_US |
dc.subject | New Ukrainian school | en_US |
dc.subject | проєкт | en_US |
dc.subject | діяльність | en_US |
dc.subject | метод проєктів | en_US |
dc.subject | проєктні технології навчання | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | учні початкової школи | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = PECULIARITIES OF PROJECT ACTIVITY IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |