DSpace Repository

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ НА ЗАСАДАХ НАСТУПНОСТІ =

Show simple item record

dc.contributor.author Міськова, Н. М.
dc.contributor.author Miskova, N. M.
dc.date.accessioned 2024-02-05T11:46:55Z
dc.date.available 2024-02-05T11:46:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Міськова Н. М. Організаційно-методичні особливості підготовки майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти і новій українській школі на засадах наступності / Н. М. Міськова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 2(24). - С. 57-66. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4640
dc.description.abstract У статті досліджено питання забезпечення наступності в роботі педагогів у інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти та Новій українській школі. Визначено, що інтенсивно реалізовуючи на практиці основні засади і підходи, інклюзія ставить перед середовищем закладу дошкільної освіти та Новою українською школою багато складних питань і нових завдань, а саме важливість забезпечення наступності в реалізації інклюзивної освіти двох суміжних освітніх ланок, яка повинна зберігатися для забезпечення неперервності здобуття людиною освіти. en_US
dc.description.sponsorship The article presents an analysis of the issue ensuring continuity in the work of teachers in the inclusive environment of preschool institution and New Ukrainian school. It is noted that in the modern world the right to education is one of the fundamental rights enshrined in the Universal Declaration of Human Rights, as well as in various international and national conventions and legislation, and most highly developed countries provide access to education for children with mental and physical disabilities on equal terms. Ukraine has also chosen a vector to solve this problem and is actively implementing inclusive education at all educational levels. It is determined that intensively implementing the basic principles and approaches in practice, inclusion poses many complex issues and new challenges to the environment of preschool institution and New Ukrainian school, namely the importance of ensuring continuity in the implementation inclusive education of two related educational units, which should be maintained to ensure continuity of education. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject inclusive education en_US
dc.subject continuity en_US
dc.subject preschool education institution en_US
dc.subject new Ukrainian school en_US
dc.subject teachers en_US
dc.subject children with special educational needs en_US
dc.subject інклюзивна освіта en_US
dc.subject наступність en_US
dc.subject заклад дошкільної освіти en_US
dc.subject нова українська школа en_US
dc.subject педагоги en_US
dc.subject діти з особливими освітніми потребами en_US
dc.title ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ НА ЗАСАДАХ НАСТУПНОСТІ = en_US
dc.title.alternative Збірник наукових праць en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account