Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Міськова, Н. М. | |
dc.contributor.author | Miskova, N. M. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T11:46:55Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T11:46:55Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Міськова Н. М. Організаційно-методичні особливості підготовки майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти і новій українській школі на засадах наступності / Н. М. Міськова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 2(24). - С. 57-66. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4640 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено питання забезпечення наступності в роботі педагогів у інклюзивному середовищі закладу дошкільної освіти та Новій українській школі. Визначено, що інтенсивно реалізовуючи на практиці основні засади і підходи, інклюзія ставить перед середовищем закладу дошкільної освіти та Новою українською школою багато складних питань і нових завдань, а саме важливість забезпечення наступності в реалізації інклюзивної освіти двох суміжних освітніх ланок, яка повинна зберігатися для забезпечення неперервності здобуття людиною освіти. | en_US |
dc.description.sponsorship | The article presents an analysis of the issue ensuring continuity in the work of teachers in the inclusive environment of preschool institution and New Ukrainian school. It is noted that in the modern world the right to education is one of the fundamental rights enshrined in the Universal Declaration of Human Rights, as well as in various international and national conventions and legislation, and most highly developed countries provide access to education for children with mental and physical disabilities on equal terms. Ukraine has also chosen a vector to solve this problem and is actively implementing inclusive education at all educational levels. It is determined that intensively implementing the basic principles and approaches in practice, inclusion poses many complex issues and new challenges to the environment of preschool institution and New Ukrainian school, namely the importance of ensuring continuity in the implementation inclusive education of two related educational units, which should be maintained to ensure continuity of education. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | inclusive education | en_US |
dc.subject | continuity | en_US |
dc.subject | preschool education institution | en_US |
dc.subject | new Ukrainian school | en_US |
dc.subject | teachers | en_US |
dc.subject | children with special educational needs | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | наступність | en_US |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | нова українська школа | en_US |
dc.subject | педагоги | en_US |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ НА ЗАСАДАХ НАСТУПНОСТІ = | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |