Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 2(20): Recent submissions

  • Петрук, О. М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    В статті розкрито поняття виховання в дусі миру. Висвітлено можливості бесіди як однієї із форм виховної роботи закладу дошкільної освіти, яка організовано і планомірно проводиться вихователями з метою вивчення нового або ...
  • Попко, П. И. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті викладено модель моніторингу якості управління розвитком виховного потенціалу інформаційно-освітнього середовища університету. Модель створено на основі шести методологічних підходів, що дозволяє комплексно управляти ...
  • Сойко, І. М.; Голодняк, І. М. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті проаналізовано компетентнісний підхід, який передбачає визначення чіткого кола компетентностей. Зазначено, що життєва компетентність є основою для високоякісної самореалізації особистості в суспільстві. Обґрунтовано, ...
  • Сойко, І. М.; Cкаковська, С. І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті досліджено особливості методики формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів засобами службових частин мови. Описано специфіку формування усного і писемного мовлення школярів. Охарактеризовано ...
  • Сойко, І. М.; Трушківська, В. В. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті обґрунтовано теоретичні аспекти розвитку дидактичних ігор і творчих вправ у процесі вивчення частин мови. Охарактеризовано значення дидактичної гри у формуванні активної розумової діяльності молодших школярів. ...
  • Шкабаріна, М. А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті досліджено поняття «педагогічна творчість». Визначено,що педагогічна творчість це двосторонній процес, який передбачає формування творчих здібностей вчителя і учня. Розкрито, що педагогічну творчість можна ...
  • Янчук, П. С. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті зроблено короткий огляд методів Рітца та Гальоркіна, одних з найважливіших інструментів сучасних обчислень. Визначено, що їх походження лежить у підході Гільберта до варіаційного числення Ейлера та в роботах Рітца, ...
  • Андрєєва, Р. І.; Коваль, В. Ю.; Стрикаленко, Є. А.; Меньшикова, Н. А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті проаналізовано рівень розвитку координаційних здібностей дітей дошкільного віку 3–5 років з неускладненими формами порушень постави. Здійснено систематизований аналіз тестового контролю координаційної підготовленості ...
  • Дем`янчук, Т. О.; Крамарева, Г. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті представлено методи діагностики шкіри обличчя, які застосовуються у косметології для підтримки оптимальної працездатності та якості життя пацієнтів. Охарактеризовано причини та типи старіння шкіри обличчя, зв’язок ...
  • Ільків, О. С.; Завацька, Л. А.; Сотник, Ж. Г. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті досліджено ефективність використання комп’ютерної техніки у навчально-виховному процесі студентів закладів вищої освіти, які готують майбутніх фахівців фізичної культури та спорту. Розкрито можливість використання ...
  • Корнійчук, Я. А. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    В статті обґрунтовано альтернативні методи застосування педагогічних інновацій на уроках фізичної культури та інших педагогічних дисциплін оздоровчого напряму, розкрито їх значення для навчально- виховного процесу на ...
  • Кроль, І. М.; Мазюк, В. Л. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті розкрито засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес дітей та учнівської молоді в різних країнах світу та Україні. Охарактеризовано форми впровадження олімпійської освіти в Болгарії, Німеччині, ...
  • Левенець, О. І. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті досліджено історичні аспекти системи олімпійського виховання періоду античних часів Стародавньої Греції і періоду відродження Олімпійських ігор. Розглянуто важливість постаті П’єра де Кубертена не лише як засновника ...
  • Степанюк, С. І.; Глухов, І. Г.; Ломака, Ж. М.; Ткачук, В. П. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    В статті обґрунтовано важливість створення та розвитку Херсонського центру фізичної культури та спорту інвалідів «Інваспорт», який репрезентує відображення гуманістичного погляду на життя та сприяє збагаченню й оновленню ...
  • Шепелев, О. О. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті розкрито важливість проведення занять з фізичного виховання для дітей дошкільного віку та впровадження нових методик в навчальну програму дошкільних навчальних закладів. Доведено, що дошкільний вік є оптимальним ...
  • Яловик, В. Т.; Яловик, А. В.; Собчук, Д. С. (ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», 2018)
    У статті досліджено досвід підготовки спортсменів високої кваліфікації у видах спорту, які потребують витривалості, щодо вибору спортивного харчування. Визначено інформаційний продукт спортивного харчування, вірогідність ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account