DSpace Repository

METHODS OF HOME READING ORGANIZATION ON THE LESSONS OF ENGLISH AT SECONDARY SCHOOL

Show simple item record

dc.contributor.author Dolinska, A.
dc.date.accessioned 2018-04-25T13:58:55Z
dc.date.available 2018-04-25T13:58:55Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/464
dc.description.abstract У статті досліджено методику організації роботи з домашнього читання на уроках англійської мови у загальноосвітній школі. Пояснено, що домашнє читання іншомовної літератури повинно стати невід'ємним, рівноцінним компонентом усього педагогічного процесу навчання іноземним мовам. Проаналізовано уроки домашнього читання та методику контролю розуміння змісту прочитаного. // The methods of organisation of work on home reading on English lessons at secondary school is considered in this work. The author thinks that home reading of foreign literature must be the essential and equivalent component of all pedagogical process of foreign languages training. The home reading lessons, the methods of control of reading contents understanding are investigated in the article. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 87-93. en_US
dc.subject Домашнє читання, читання з перекладом, читання без перекладу, аналітичне читання, синтетичне читання, аналіз тексту, художня література. en_US
dc.subject Home reading, reading with translation, reading without translation, analytical reading, synthetical reading, text analysis, belles-lettres. en_US
dc.title METHODS OF HOME READING ORGANIZATION ON THE LESSONS OF ENGLISH AT SECONDARY SCHOOL en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account