Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шкабаріна, М. А. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T12:19:07Z | |
dc.date.available | 2024-02-06T12:19:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Шкабаріна М. А. Поняття педагогічної творчості у сучасному педагогічному дискурсі / М. А. Шкабаріна // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 187-192 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4658 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено поняття «педагогічна творчість». Визначено,що педагогічна творчість це двосторонній процес, який передбачає формування творчих здібностей вчителя і учня. Розкрито, що педагогічну творчість можна розглядати у двох значеннях: у широкому значенні – як галузь педагогічної науки, у вузькому – як здатність учителя оригінально вирішувати завдання, що виникають під час освітнього процесу. Охарактеризовано основні ознаки та способи вияву творчості у напрямах діяльності вчителя. Запропоновано авторське визначення поняття педагогічної творчості. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | педагогічна творчість | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | творчі здібності | en_US |
dc.subject | pedagogical creativity | en_US |
dc.subject | educational process | en_US |
dc.subject | pedagogical activity | en_US |
dc.subject | creative abilities | en_US |
dc.title | ПОНЯТТЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ У СУЧАСНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |