dc.contributor.author |
Сойко, І. М. |
|
dc.contributor.author |
Голодняк, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T12:32:45Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T12:32:45Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Сойко І. М. Компетентний підхід у виховній діяльності сучасної школи / І. М. Сойко, І. М. Голодняк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 165-172. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4661 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано компетентнісний підхід, який передбачає визначення чіткого кола компетентностей. Зазначено, що життєва компетентність є основою для високоякісної самореалізації
особистості в суспільстві. Обґрунтовано, що формування життєвих компетенцій учнів доцільно здійснювати на основі особистісно зорієнтованих педагогічних технологій. Розкрито провідну роль педагогічного колективу у виховній діяльності сучасної школи. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
компетентність |
en_US |
dc.subject |
школа |
en_US |
dc.subject |
вчитель |
en_US |
dc.subject |
професіоналізм |
en_US |
dc.subject |
competence |
en_US |
dc.subject |
teacher |
en_US |
dc.subject |
professional qualities |
en_US |
dc.subject |
technologies |
en_US |
dc.title |
КОМПЕТЕНТНИЙ ПІДХІД У ВИХОВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник наукових праць |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |