Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сойко, І. М. | |
dc.contributor.author | Голодняк, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T12:32:45Z | |
dc.date.available | 2024-02-06T12:32:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сойко І. М. Компетентний підхід у виховній діяльності сучасної школи / І. М. Сойко, І. М. Голодняк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 165-172. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4661 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано компетентнісний підхід, який передбачає визначення чіткого кола компетентностей. Зазначено, що життєва компетентність є основою для високоякісної самореалізації особистості в суспільстві. Обґрунтовано, що формування життєвих компетенцій учнів доцільно здійснювати на основі особистісно зорієнтованих педагогічних технологій. Розкрито провідну роль педагогічного колективу у виховній діяльності сучасної школи. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | школа | en_US |
dc.subject | вчитель | en_US |
dc.subject | професіоналізм | en_US |
dc.subject | competence | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | professional qualities | en_US |
dc.subject | technologies | en_US |
dc.title | КОМПЕТЕНТНИЙ ПІДХІД У ВИХОВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |