Abstract:
У статті проаналізовано традиційні та інноваційні методи навчання іноземної мови та їх ефективне поєднання. Висвітлено актуальне питання їх використання в освітньому середовищі вищої школи. Розкрито поняття «методу навчання». Визначено доцільність та необхідність впровадження інноваційних методів навчання іноземної мови в практику організації освітнього процесу у вищій школі. Запропоновано характеристику окремих традиційних методів (прямий метод, граматико-перекладний, аудіо-лінгвальний) та інноваційних (метод сценарію, метод «case study», метод проектів). Обґрунтовано, що використання інноваційних методів спонукає студента активно діяти, співпрацювати, шукати та приймати рішення, висловлювати свою думку і дає можливість викладачеві активізувати мовленнєву діяльність студентів, сформувати необхідні вміння і навички.