DSpace Repository

COMMUNICATIVE EDUCATION IN THE PROCESS OF LEARNING FOREIGN LANGUAGES

Show simple item record

dc.contributor.author Krupenko V.
dc.date.accessioned 2018-04-25T14:03:26Z
dc.date.available 2018-04-25T14:03:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/466
dc.description.abstract У статті досліджено сутність й зміст комунікативного навчання у процесі вивчення іноземних мов у початковій школі, зокрема принципи навчання, що покладені в основу цього процесу. Розглянуто об’єкт навчання іноземної мови, модель процесу спілкування, а також вікові особливості молодших школярів. Звернено увагу на застосування рольової ситуації на заняттях, які стимулюють спілкування. // This article studies the main idea and contexts of the communicative education in the process of learning of foreign languages in the primary school, namely the principles of education, which create the foundation of this process. The object of learning a foreign language, model of communication and the age characteristics of primary school children also takes into account. Particular attention is paid to the using of the role-playing situations in the classroom that promote communication. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 100-105. en_US
dc.subject Комунікативно-ігрове навчання, принцип природної штучності та комунікативно-ігрової діяльності. en_US
dc.subject Communicative and game education, the principle of natural artificialness and communicative and game activity. en_US
dc.title COMMUNICATIVE EDUCATION IN THE PROCESS OF LEARNING FOREIGN LANGUAGES en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account