Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Krupenko V. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-25T14:03:26Z | |
dc.date.available | 2018-04-25T14:03:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/466 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено сутність й зміст комунікативного навчання у процесі вивчення іноземних мов у початковій школі, зокрема принципи навчання, що покладені в основу цього процесу. Розглянуто об’єкт навчання іноземної мови, модель процесу спілкування, а також вікові особливості молодших школярів. Звернено увагу на застосування рольової ситуації на заняттях, які стимулюють спілкування. // This article studies the main idea and contexts of the communicative education in the process of learning of foreign languages in the primary school, namely the principles of education, which create the foundation of this process. The object of learning a foreign language, model of communication and the age characteristics of primary school children also takes into account. Particular attention is paid to the using of the role-playing situations in the classroom that promote communication. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 100-105. | en_US |
dc.subject | Комунікативно-ігрове навчання, принцип природної штучності та комунікативно-ігрової діяльності. | en_US |
dc.subject | Communicative and game education, the principle of natural artificialness and communicative and game activity. | en_US |
dc.title | COMMUNICATIVE EDUCATION IN THE PROCESS OF LEARNING FOREIGN LANGUAGES | en_US |
dc.type | Article | en_US |