dc.contributor.author |
Motuzko, O. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-25T14:08:20Z |
|
dc.date.available |
2018-04-25T14:08:20Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/468 |
|
dc.description.abstract |
This article deals with the peculiarities of English-language advertisement. Attention is given to the main parts of advertisement text, its functions. Particularity of advertisement as a mean of influencing the human consciousness has been outlined. Three channels of perception have been identified and their role in creating an effective advertisement has been described. // У статті досліджено особливості сучасної англомовної реклами. Висвітлено основні частини рекламного тексту, їх функції. Розкрито специфіку реклами як засобу впливу на людську свідомість. Виділено основні види каналів сприйняття інформації та обґрунтовано їх роль у створенні ефективної реклами. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 113-116. |
en_US |
dc.subject |
Advertisement, hypnosis, advertisement text, channels of information perception. |
en_US |
dc.subject |
Реклама, гіпноз, рекламний текст, канали сприйняття інформації. |
en_US |
dc.title |
STRUCTURE OF ADVERTISEMENT AND ITS PECULARITIES |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |