DSpace Repository

STRUCTURE OF ADVERTISEMENT AND ITS PECULARITIES

Show simple item record

dc.contributor.author Motuzko, O.
dc.date.accessioned 2018-04-25T14:08:20Z
dc.date.available 2018-04-25T14:08:20Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/468
dc.description.abstract This article deals with the peculiarities of English-language advertisement. Attention is given to the main parts of advertisement text, its functions. Particularity of advertisement as a mean of influencing the human consciousness has been outlined. Three channels of perception have been identified and their role in creating an effective advertisement has been described. // У статті досліджено особливості сучасної англомовної реклами. Висвітлено основні частини рекламного тексту, їх функції. Розкрито специфіку реклами як засобу впливу на людську свідомість. Виділено основні види каналів сприйняття інформації та обґрунтовано їх роль у створенні ефективної реклами. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 113-116. en_US
dc.subject Advertisement, hypnosis, advertisement text, channels of information perception. en_US
dc.subject Реклама, гіпноз, рекламний текст, канали сприйняття інформації. en_US
dc.title STRUCTURE OF ADVERTISEMENT AND ITS PECULARITIES en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account