Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ясінський, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-08T12:07:19Z | |
dc.date.available | 2024-02-08T12:07:19Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ясінський М. М. Філософія уроку історії або формування історичної свідомості учнів у процесі історичного виховання / М. М. Ясінський // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 1(19). - С. 149-156. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4691 | |
dc.description.abstract | В статті досліджено розвиток науково-історичного образу світу дитини шляхом формування у неї архетипних уявлень та власної світоглядної системи на уроках історії. Розкрито, що формування філософських уявлень дитини про світ, як такий, що був історично сформований, відбувається через історичне виховання, суть якого полягає у розвитку навиків та накопиченні досвіду філософського мислення шляхом формування історичного світогляду через актуалізацію філософської складової на уроках історії. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | історичний світогляд | en_US |
dc.subject | історичне виховання | en_US |
dc.subject | історична свідомість | en_US |
dc.subject | філософія уроку історії | en_US |
dc.subject | historical world view | en_US |
dc.subject | historical education | en_US |
dc.subject | historical consciousness | en_US |
dc.subject | philosophy of a lesson | en_US |
dc.title | ФІЛОСОФІЯ УРОКУ ІСТОРІЇ АБО ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ СВІДОМОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ІСТОРИЧНОГО ВИХОВАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |