dc.contributor.author |
Roganova, M. V. |
|
dc.contributor.author |
Dyomina, V. V. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-08T12:49:00Z |
|
dc.date.available |
2024-02-08T12:49:00Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Roganova M. V. Professional training and education of the future teacher of foreign language as a retranslator of cultures / M. V. Roganova, V. V. Dyomina // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 1(19). - С. 112-120. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4695 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено актуальну проблему сучасної педагогічної науки: професійну підготовку і виховання майбутнього вчителя іноземної мови як особистості, що володіє розвиненою культурою білінгвального спілкування, здатної до адекватного розуміння культурних цінностей свого та інших народів, яка здатна будувати конструктивний діалог з представниками інших культур. Визначено педагогічні якості вчителя іноземної мови: високий рівень лінгвістичних знань і методичної підготовки; білінгвальна свідомість; ерудиція, висока культура; здатність до емпатії, рефлексії, толерантність. Розкрито вимоги до бікультурної особистості педагога-філолога: знання своєї культури і культури країни мови, що вивчається; одночасне перебування в різному культурному середовищі; відчуття себе в вимірах двох різних соціокультурних спільнот; рефлексія специфіки двох різних лінгвосоціумов. Визначено форми і методи професійного виховання майбутнього вчителя іноземної мови в рамках навчальних дисциплін, педагогічної практики, позааудиторної виховної роботи, а також самовиховання і самоосвіти: дні англійської поезії і музики, парад культур, міжнародний колейдоскоп. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
вчитель іноземної мови |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.subject |
виховання |
en_US |
dc.subject |
діалог культур |
en_US |
dc.subject |
білінгвальні культура |
en_US |
dc.subject |
педагогічна культура |
en_US |
dc.subject |
teacher of foreign language |
en_US |
dc.subject |
professional training |
en_US |
dc.subject |
education |
en_US |
dc.subject |
dialogue of cultures |
en_US |
dc.subject |
bilingual culture |
en_US |
dc.subject |
pedagogical culture |
en_US |
dc.title |
PROFESSIONAL TRAINING AND EDUCATION OF THE FUTURE TEACHER OF FOREIGN LANGUAGE AS A RETRANSLATOR OF CULTURES |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник наукових праць |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |