dc.contributor.author |
Горчикова, А. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-09T13:32:06Z |
|
dc.date.available |
2024-02-09T13:32:06Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Горчикова А. О. Моральні орієнтири інформаційного суспільства як сфера впливу ЗМІ / А. О. Грчикова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 26-30. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4713 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано теорію і практику поширення моральних орієнтирів через ЗМІ у сучасному інформаційному суспільстві з врахуванням необхідності отримання прибутку та вимог журналістської
етики. Розкрито протиріччя в науковому розгляді етики фахівців в галузі медіа із практичною складовою їх діяльності. Подано оцінку реального впливу мас-медіа на формування морального обличчя суспільства. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
моральні орієнтири |
en_US |
dc.subject |
цінності |
en_US |
dc.subject |
журналістська етика |
en_US |
dc.subject |
інформаційне суспільство |
en_US |
dc.subject |
функції журналістики |
en_US |
dc.subject |
moral reference-points |
en_US |
dc.subject |
values |
en_US |
dc.subject |
journalistic ethics |
en_US |
dc.subject |
informative society |
en_US |
dc.subject |
functions of journalism |
en_US |
dc.title |
МОРАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА ЯК СФЕРА ВПЛИВУ ЗМІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник наукових праць |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |