dc.contributor.author |
Дем’янчук, А. С. |
|
dc.contributor.author |
Борейко, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Джунь, Й. В. |
|
dc.contributor.author |
Дутчак, М. В. |
|
dc.contributor.author |
Єрмаков, С. С. |
|
dc.contributor.author |
Калько, А. Д, |
|
dc.contributor.author |
Мадзігон, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Малафіїк, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Мицкан, Б. М. |
|
dc.contributor.author |
Назарець, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Павелків, Р. В. |
|
dc.contributor.author |
Поташнюк, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Приступа, Є. Н. |
|
dc.contributor.author |
Ставицький, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Цьось, А. В. |
|
dc.contributor.author |
Шаповал, Ю. Г. |
|
dc.contributor.author |
Шкребтій, Ю. М. |
|
dc.contributor.author |
Груба, Т. Л, |
|
dc.contributor.author |
Завацька, Л. А. |
|
dc.contributor.author |
Коробович, Л. П. |
|
dc.contributor.author |
Красовська, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Мельничук, Л. Б. |
|
dc.contributor.author |
Пагута, Т. І. |
|
dc.contributor.author |
Міськова, Н. М. |
|
dc.contributor.author |
Романова, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Попова, Д. А. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-12T12:35:09Z |
|
dc.date.available |
2024-02-12T12:35:09Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - 292 с. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-77-5 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4714 |
|
dc.description.abstract |
У збірнику подано наукові статті викладачів Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука, інших ВНЗ та установ з питань місця педагогічної освіти, інформаційних систем та технологій, фізичного виховання, спорту та здорового способу життя у підготовці молодого
покоління та формуванні громадянських цінностей як основи демократичного суспільства. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
гуманізація навчально-виховного процесу |
en_US |
dc.subject |
школа |
en_US |
dc.subject |
вищий навчальний заклад |
en_US |
dc.subject |
якість вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
гастрономічна ідентичність Рівненщини |
en_US |
dc.subject |
ЗМІ |
en_US |
dc.subject |
інформаційне суспільство |
en_US |
dc.subject |
соціальна зрілість студентів |
en_US |
dc.subject |
вищий аграрний навчальний заклад |
en_US |
dc.subject |
шкільна гігієна |
en_US |
dc.subject |
педагогічне мислення |
en_US |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
en_US |
dc.subject |
педагогічна освіта |
en_US |
dc.subject |
суб’єкти виконавчого провадження |
en_US |
dc.subject |
Wi-Fi мережа |
en_US |
dc.subject |
МЕГУ |
en_US |
dc.subject |
інтерактивні технології |
en_US |
dc.subject |
соціальне довкілля |
en_US |
dc.subject |
дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
математична компетенція |
en_US |
dc.subject |
розвиток логіко-математичних компетентностей |
en_US |
dc.subject |
дощкільники |
en_US |
dc.subject |
ігрові методи |
en_US |
dc.subject |
Василь Сухомлинський |
en_US |
dc.subject |
здоров’язберігаюче освітне середовище |
en_US |
dc.subject |
лексичні запозичення |
en_US |
dc.subject |
сучасна англійська мова |
en_US |
dc.subject |
сучасна українська мова |
en_US |
dc.subject |
словотворення |
en_US |
dc.subject |
втрата зору |
en_US |
dc.subject |
пізнавальна діяльність |
en_US |
dc.subject |
компенсаторні функції |
en_US |
dc.subject |
вчитель біології |
en_US |
dc.subject |
етномофауна України |
en_US |
dc.subject |
навчання письма учнів |
en_US |
dc.subject |
самовизначення особистості підлітків |
en_US |
dc.subject |
створення сім’ї |
en_US |
dc.subject |
підлітковий вік |
en_US |
dc.subject |
моральна шкода |
en_US |
dc.subject |
науковий дискурс ХХ–ХХІ ст. |
en_US |
dc.subject |
сучасні освітні парадигми |
en_US |
dc.subject |
педагогічна креативність |
en_US |
dc.subject |
моделювання потоку нестисливої рідини |
en_US |
dc.subject |
сакральний туризм Рівненщини |
en_US |
dc.subject |
Macromedia Authorware 7.0 |
en_US |
dc.subject |
комп’ютерні засоби навчання |
en_US |
dc.subject |
фізичне виховання |
en_US |
dc.subject |
спорт |
en_US |
dc.subject |
оздоровчо-рекреаційні форми |
en_US |
dc.subject |
студентське дозвілля |
en_US |
dc.subject |
фізична підготовка студентів |
en_US |
dc.subject |
географічний факультету |
en_US |
dc.subject |
соматичне здоров’я |
en_US |
dc.subject |
здоров’язбережувальна поведінка |
en_US |
dc.subject |
дівчата молодшого шкільного віку |
en_US |
dc.subject |
психолого-педагогічні реабілітаційні заходи |
en_US |
dc.subject |
гігієнічні реабілітаційні заходи |
en_US |
dc.subject |
підготовка фізіотерапевтів |
en_US |
dc.subject |
проходження виробничої практики |
en_US |
dc.subject |
етіологія |
en_US |
dc.subject |
опорно-руховий апарат у дітей |
en_US |
dc.subject |
проведення вхідного тестування першокурсників |
en_US |
dc.subject |
фізична культура |
en_US |
dc.title |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 2 (18) |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник наукових праць |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |