Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дем’янчук, А. С. | |
dc.contributor.author | Борейко, В. І. | |
dc.contributor.author | Джунь, Й. В. | |
dc.contributor.author | Дутчак, М. В. | |
dc.contributor.author | Єрмаков, С. С. | |
dc.contributor.author | Калько, А. Д, | |
dc.contributor.author | Мадзігон, В. М. | |
dc.contributor.author | Малафіїк, І. В. | |
dc.contributor.author | Мицкан, Б. М. | |
dc.contributor.author | Назарець, В. М. | |
dc.contributor.author | Павелків, Р. В. | |
dc.contributor.author | Поташнюк, І. В. | |
dc.contributor.author | Приступа, Є. Н. | |
dc.contributor.author | Ставицький, О. О. | |
dc.contributor.author | Цьось, А. В. | |
dc.contributor.author | Шаповал, Ю. Г. | |
dc.contributor.author | Шкребтій, Ю. М. | |
dc.contributor.author | Груба, Т. Л, | |
dc.contributor.author | Завацька, Л. А. | |
dc.contributor.author | Коробович, Л. П. | |
dc.contributor.author | Красовська, О. О. | |
dc.contributor.author | Мельничук, Л. Б. | |
dc.contributor.author | Пагута, Т. І. | |
dc.contributor.author | Міськова, Н. М. | |
dc.contributor.author | Романова, В. І. | |
dc.contributor.author | Попова, Д. А. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-12T12:35:09Z | |
dc.date.available | 2024-02-12T12:35:09Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - 292 с. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-77-5 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4714 | |
dc.description.abstract | У збірнику подано наукові статті викладачів Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука, інших ВНЗ та установ з питань місця педагогічної освіти, інформаційних систем та технологій, фізичного виховання, спорту та здорового способу життя у підготовці молодого покоління та формуванні громадянських цінностей як основи демократичного суспільства. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | гуманізація навчально-виховного процесу | en_US |
dc.subject | школа | en_US |
dc.subject | вищий навчальний заклад | en_US |
dc.subject | якість вищої освіти | en_US |
dc.subject | гастрономічна ідентичність Рівненщини | en_US |
dc.subject | ЗМІ | en_US |
dc.subject | інформаційне суспільство | en_US |
dc.subject | соціальна зрілість студентів | en_US |
dc.subject | вищий аграрний навчальний заклад | en_US |
dc.subject | шкільна гігієна | en_US |
dc.subject | педагогічне мислення | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | педагогічна освіта | en_US |
dc.subject | суб’єкти виконавчого провадження | en_US |
dc.subject | Wi-Fi мережа | en_US |
dc.subject | МЕГУ | en_US |
dc.subject | інтерактивні технології | en_US |
dc.subject | соціальне довкілля | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | математична компетенція | en_US |
dc.subject | розвиток логіко-математичних компетентностей | en_US |
dc.subject | дощкільники | en_US |
dc.subject | ігрові методи | en_US |
dc.subject | Василь Сухомлинський | en_US |
dc.subject | здоров’язберігаюче освітне середовище | en_US |
dc.subject | лексичні запозичення | en_US |
dc.subject | сучасна англійська мова | en_US |
dc.subject | сучасна українська мова | en_US |
dc.subject | словотворення | en_US |
dc.subject | втрата зору | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | компенсаторні функції | en_US |
dc.subject | вчитель біології | en_US |
dc.subject | етномофауна України | en_US |
dc.subject | навчання письма учнів | en_US |
dc.subject | самовизначення особистості підлітків | en_US |
dc.subject | створення сім’ї | en_US |
dc.subject | підлітковий вік | en_US |
dc.subject | моральна шкода | en_US |
dc.subject | науковий дискурс ХХ–ХХІ ст. | en_US |
dc.subject | сучасні освітні парадигми | en_US |
dc.subject | педагогічна креативність | en_US |
dc.subject | моделювання потоку нестисливої рідини | en_US |
dc.subject | сакральний туризм Рівненщини | en_US |
dc.subject | Macromedia Authorware 7.0 | en_US |
dc.subject | комп’ютерні засоби навчання | en_US |
dc.subject | фізичне виховання | en_US |
dc.subject | спорт | en_US |
dc.subject | оздоровчо-рекреаційні форми | en_US |
dc.subject | студентське дозвілля | en_US |
dc.subject | фізична підготовка студентів | en_US |
dc.subject | географічний факультету | en_US |
dc.subject | соматичне здоров’я | en_US |
dc.subject | здоров’язбережувальна поведінка | en_US |
dc.subject | дівчата молодшого шкільного віку | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічні реабілітаційні заходи | en_US |
dc.subject | гігієнічні реабілітаційні заходи | en_US |
dc.subject | підготовка фізіотерапевтів | en_US |
dc.subject | проходження виробничої практики | en_US |
dc.subject | етіологія | en_US |
dc.subject | опорно-руховий апарат у дітей | en_US |
dc.subject | проведення вхідного тестування першокурсників | en_US |
dc.subject | фізична культура | en_US |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 2 (18) | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Book | en_US |