00 DSpace/Manakin Repository

ФЕНОМЕН ЛІДЕРСТВА: ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Михальчук, Ю. М.
dc.date.accessioned 2024-02-13T09:87:09Z
dc.date.available 2024-02-13T09:87:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Михайльчук Ю. М. Феномен лідерства: теоретико-практичний аспект вивчення / Ю. М. Михальчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 99-106. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4717
dc.description.abstract В статті здійснено огляд теорій лідерства: теорії особистісних рис (якостей), теорії впливу, теорії емоційного лідерства. Подано приклад роботи з притчами / метафорами на тренінговому занятті з розвитку лідерського потенціалу особистості менеджера в умовах навчання у вищому закладі. Визначено, що працюючи з метафорами, тренер формує латеральне мислення, створює середовище раппорту та рефреймінгу, що детермінує актуалізацію професійних цілей та проактивної поведінки, підвищує самооцінку молодої людини та формує навички управління власними емоціями. Запропоновано роботу з притчами за двома методами: синектичним штурмом та детермінованою дискусією. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject лідерство en_US
dc.subject лідерські якості en_US
dc.subject резонансний лідер en_US
dc.subject притчі en_US
dc.subject метафори en_US
dc.subject тренінгове заняття en_US
dc.subject leadership en_US
dc.subject leadership qualities en_US
dc.subject resonant leader en_US
dc.subject parable en_US
dc.subject metaphor en_US
dc.subject training lesson en_US
dc.title ФЕНОМЕН ЛІДЕРСТВА: ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ en_US
dc.title.alternative Збірник наукових праць en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу