dc.contributor.author |
Александрович, М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-26T07:01:52Z |
|
dc.date.available |
2018-04-26T07:01:52Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/471 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено основні принципи розвитку зв’язного мовлення та логічного мислення дітей на уроках української мови. Охарактеризовано процеси, які відображають психічну діяльність дитини, розвиток і вираження її інтелекту та емоцій. Запропоновано вправи, які сприяють в розвитку кожного учня психічних механізмів – пам'яті, уваги, уяви, логічного мислення, що лежать в основі творчих здібностей учнів. // The main principles of development of the children’s connected speech and logical thinking at Ukrainian lessons are investigated. The processes reflecting the child's mental activity, development and expression of his/her intellect and emotions are characterized. The author proposed exercises that contribute to the development of each pupil’s mental mechanisms - memory, attention, imagination, logical thinking as the base of the pupils’ creative abilities. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 129-134. |
en_US |
dc.subject |
Мова, слово, мовлення, мислення, урок, учні. |
en_US |
dc.subject |
Language, word, speech, thinking, lesson, pupils. |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ТА МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |