Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Александрович, М. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T07:01:52Z | |
dc.date.available | 2018-04-26T07:01:52Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/471 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено основні принципи розвитку зв’язного мовлення та логічного мислення дітей на уроках української мови. Охарактеризовано процеси, які відображають психічну діяльність дитини, розвиток і вираження її інтелекту та емоцій. Запропоновано вправи, які сприяють в розвитку кожного учня психічних механізмів – пам'яті, уваги, уяви, логічного мислення, що лежать в основі творчих здібностей учнів. // The main principles of development of the children’s connected speech and logical thinking at Ukrainian lessons are investigated. The processes reflecting the child's mental activity, development and expression of his/her intellect and emotions are characterized. The author proposed exercises that contribute to the development of each pupil’s mental mechanisms - memory, attention, imagination, logical thinking as the base of the pupils’ creative abilities. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 129-134. | en_US |
dc.subject | Мова, слово, мовлення, мислення, урок, учні. | en_US |
dc.subject | Language, word, speech, thinking, lesson, pupils. | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ТА МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ | en_US |
dc.type | Article | en_US |