Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Breński, W. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-21T08:27:01Z | |
dc.date.available | 2024-02-21T08:27:01Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Breński W. Analiza porównawcza wysokości środków finansowych przeznaczanych na rozwój nauki w stanach zjednoczonych Ameryki Północnej i Unii Europejskiej / W. Breński // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 14-24. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4733 | |
dc.description.abstract | В статті розкрито, що сфера досліджень має три основних проблеми: брак матеріальних засобів на розвиток, високий рівень фінансування науки з бюджету держави, функціонування старої організаційної структури сфери. Обґрунтовано, що метою діяльності вищої школи є проведення досліджень та навчання студентів кваліфікаційного рівня «бакалавр» і «магістр». Показано, що в Польщі науково-технічна політика реалізується через фінансову модель типу B+R, яка відрізняється від світових тенденцій, що свідчить про різнорідність підходів окремих держав до фінансування науки. // The research and development sphere all over the world often faces three main problems: lack of funds for its development, too high level of financing science from a state budget and functioning not modern organizational structure of the sphere. The academic didactics is connected with the reflection over education at universities both vocational (providing the BA degree) and academic ones. The aim of higher education is conducting scientific research and teaching at university of the first (BA) and second (MA) degrees. In Poland, the scientific and technology policy performs the research and development model of financing, unlike to the observed world tendencies. It, indeed, shows variety of attitudes of particular countries towards the issue of the amount of funds destined to science development. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | development of science | en_US |
dc.subject | educational programmer | en_US |
dc.subject | European educational spaсe | en_US |
dc.subject | розвиток науки | en_US |
dc.subject | освітні програми | en_US |
dc.subject | європейський освітній простір | en_US |
dc.title | ANALIZA PORÓWNAWCZA WYSOKOŚCI ŚRODKÓW FINANSOWYCH PRZEZNACZANYCH NA ROZWÓJ NAUKI W STANACH ZJEDNOCZONYCH AMERYKI PÓŁNOCNEJ I UNII EUROPEJSKIEJ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |