dc.contributor.author |
Дем’янчук, А. С. |
|
dc.contributor.author |
Борейко, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Власюк, А. П. |
|
dc.contributor.author |
Джунь, Й. В. |
|
dc.contributor.author |
Дутчак, М. В. |
|
dc.contributor.author |
Єрмаков, С. С. |
|
dc.contributor.author |
Мадзігон, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Малафіїк, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Мицкан, Б. М. |
|
dc.contributor.author |
Павелків, Р. В. |
|
dc.contributor.author |
Поташнюк, І. В. |
|
dc.contributor.author |
Приступа, Є. Н. |
|
dc.contributor.author |
Цьось, А. В. |
|
dc.contributor.author |
Шаповал, Ю. Г. |
|
dc.contributor.author |
Шкляр, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Шкребтій, Ю. М. |
|
dc.contributor.author |
Завацька, Л. А. |
|
dc.contributor.author |
Коробович, Л. П. |
|
dc.contributor.author |
Мельничук, Л. Б. |
|
dc.contributor.author |
Пагута, Т. І. |
|
dc.contributor.author |
Міськова, Н. М. |
|
dc.contributor.author |
Романова, В. І. |
|
dc.contributor.author |
Вачевський, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-23T12:34:42Z |
|
dc.date.available |
2024-02-23T12:34:42Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - 345 с. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
ISBN 978-966-7359-77-5 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4743 |
|
dc.description.abstract |
У збірнику подано наукові статті викладачів Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука, інших ВНЗ та установ з питань дослідження ролі та місця системи педагогічної освіти, фізичного виховання, спорту та здорового способу життя у підготовці молодого покоління та формуванні громадянських цінностей як основи демократичного суспільства. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
гуманізація навчально-виховного процесу |
en_US |
dc.subject |
школа |
en_US |
dc.subject |
вищий навчальний заклад |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.subject |
соціальний педагог |
en_US |
dc.subject |
діяльність шкільних бібліотек (1962-1991 рр.) |
en_US |
dc.subject |
патріотичне виховання громадян України |
en_US |
dc.subject |
етнічна політика Росії |
en_US |
dc.subject |
розвиток творчих здібностей |
en_US |
dc.subject |
навчання молодших школярів |
en_US |
dc.subject |
жанр |
en_US |
dc.subject |
есе |
en_US |
dc.subject |
конфесійна жіноча освіта у Німеччині |
en_US |
dc.subject |
спеціальна гірнича термінологія |
en_US |
dc.subject |
мистецька освіта |
en_US |
dc.subject |
підготовка майбутніх учителів |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
громадянське виховання молодших школярів |
en_US |
dc.subject |
початкова освіта |
en_US |
dc.subject |
початкові класи |
en_US |
dc.subject |
урок математики |
en_US |
dc.subject |
урок інформатики |
en_US |
dc.subject |
інформаційні технології навчання |
en_US |
dc.subject |
студенти |
en_US |
dc.subject |
«Союзу українок» на Волині |
en_US |
dc.subject |
самостійна робота студентів |
en_US |
dc.subject |
обдаровані учні |
en_US |
dc.subject |
професійна культура вчителів |
en_US |
dc.subject |
психоз |
en_US |
dc.subject |
впровадження інноваційних програмних |
en_US |
dc.subject |
клієнти фінансових установ |
en_US |
dc.subject |
дидактичні технології |
en_US |
dc.subject |
інноваційні технології |
en_US |
dc.subject |
інноваційна діяльність |
en_US |
dc.subject |
Василь Сухомлинський «Наука людяності» |
en_US |
dc.subject |
полікультурна компетентність |
en_US |
dc.subject |
вищі технічні навчальні заклади |
en_US |
dc.subject |
домашнє читання |
en_US |
dc.subject |
урок англійської мови |
en_US |
dc.subject |
професійна компетентність |
en_US |
dc.subject |
національне самоствердження |
en_US |
dc.subject |
наукові дослідження |
en_US |
dc.subject |
комплекс гандикапу |
en_US |
dc.subject |
чоловічі школи у 1943–1954 роках |
en_US |
dc.subject |
бакалавр |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
туристичні послуги |
en_US |
dc.subject |
система сімейного виховання |
en_US |
dc.subject |
управлінські рішення |
en_US |
dc.subject |
професійна самоосвітня компетентність |
en_US |
dc.subject |
духовні цінності учнів |
en_US |
dc.subject |
авторитет викладача |
en_US |
dc.subject |
навчання історії |
en_US |
dc.subject |
віртуальні образи |
en_US |
dc.subject |
фізична реабілітація |
en_US |
dc.subject |
фізичка культура і спорт |
en_US |
dc.subject |
урок фізичної культури |
en_US |
dc.subject |
фізичне виховання |
en_US |
dc.subject |
спортивно-оздоровча робота |
en_US |
dc.subject |
корекція зору |
en_US |
dc.subject |
міопія |
en_US |
dc.subject |
інфекційні захворювання у дітей |
en_US |
dc.subject |
навчально-виховна робота у школі |
en_US |
dc.subject |
підготовка майбутніх вчителів фізкультури |
en_US |
dc.subject |
олімпійська освіта |
en_US |
dc.subject |
фітотерапевтичні засоби |
en_US |
dc.subject |
апітерапевтичні засоби |
en_US |
dc.subject |
хворі при локалізованому парандотиті |
en_US |
dc.subject |
здоровий способ життя |
en_US |
dc.title |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 2 (12) |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник наукових праць |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |