00 DSpace/Manakin Repository

ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартинчук, К.
dc.date.accessioned 2018-04-26T07:10:43Z
dc.date.available 2018-04-26T07:10:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/474
dc.description.abstract У статті досліджено праці вчених щодо підвищення грамотності учнів на уроках української мови у початкових класах. Розкрито методи за засоби впровадження різних типів вправ на уроках української мови у початкових класах. Пояснено, що писемне мовлення є узагальненою і конкретною його формою, зв’язною і розчленованою, довільною і нормованою, що потребує цілеспрямованого й систематичного навчання, оволодіння відповідними знаннями, уміннями й навичками. // The article studies the scientists’ works on increasing literacy of pupils at the Ukrainian lessons in primary school. Methods and means of implementing different types of exercises on Ukrainian language lessons in primary school are exposed. It is explained that the written speech is generalized and concrete form, coherent and dissected, an arbitrary and normalized, which requires deliberate and systematic training, mastering the appropriate knowledge, abilities and skills. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 153-158. en_US
dc.subject Методи, засоби, шляхи реалізації. en_US
dc.subject Methods, means, ways of implementation. en_US
dc.title ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу