DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД

Show simple item record

dc.contributor.author Шимко, О. В.
dc.contributor.author Shymko, O. V.
dc.date.accessioned 2024-02-28T08:29:46Z
dc.date.available 2024-02-28T08:29:46Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Шимко О. В. Формування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. Економіка. менеджмент і маркетинг. - 2016. - № 11. - С. 408-413. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4752
dc.description.abstract Статтю присвячено розвитку маркетингового підходу до процесу формування асортиментної політики роздрібних торговельних підприємств та обґрунтуванню практичних рекомендацій щодо її реалізації на ринку текстильних товарів. Асортиментна політика роздрібних торговельних підприємствах розглянута як сукупність процесів, принципів, ресурсів і цілей управління асортиментом. Виокремлено чинники, які здійснюють суттєвий вплив на можливості підприємства у сфері управління асортиментом (конкретні умови функціонування та завдання, які висуваються з точки зору різних цільових пріоритетів). Розглянуто особливості формування купівельного попиту на текстильні товари. Удосконалено алгоритм формування асортименту текстильних товарів. Запропоновано моделі асортименту текстильних товарів залежно від підходів до ціноутворення, із урахуванням життєвих циклів товарів і теорії перетікання, використання яких дозволить підвищити обґрунтованість і ефективність прийняття управлінських рішень. // The article is concerned with development of a marketing approach to the process of formation of the assortment policy of retail trade enterprises and substantiation of practical recommendations for its placing on the market for textile goods. The assortment policy of retail trade enterprises has been considered as a totality of processes, principles, resources, and purposes of the assortment management. The factors that significantly impact the capabilities of enterprise in the field of assortment management (specific modalities of functioning and tasks that emerge from the viewpoint of different task priorities) have been allocated. Features of consumer demand as the main factor impacting the formation of assortment of textile goods have been considered. The algorithm for the formation of assortment of textile goods has been improved. Some models of the textile goods assortment depending on approaches to pricing, taking into consideration the life cycles of goods and the flow theory have been proposed, usage of which will increase the validity and efficiency of managerial decision-making. en_US
dc.publisher Бізнес Інформ en_US
dc.subject assortment policy en_US
dc.subject assortment model en_US
dc.subject assortment of textile goods en_US
dc.subject marketing approach en_US
dc.subject асортиментна політика en_US
dc.subject асортиментна модель en_US
dc.subject асортимент текстильних товарів en_US
dc.subject маркетинговий підхід en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД en_US
dc.title.alternative THE FORMATION OF THE ASSORTMENT POLICY OF A COMMERCIAL ENTERPRISE: MARKETING APPROACH en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account