DSpace Repository

ІМІДЖ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Шимко, О. В.
dc.contributor.author Shymko, O. V.
dc.date.accessioned 2024-02-28T08:39:10Z
dc.date.available 2024-02-28T08:39:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шимко О. В. Імідж як інструмент досягнення конкурентних переваг торговельного підприємства / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. Економіка. Менеджмент і маркетинг. - 2019. - 1. - С. 440-446. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4754
dc.description.abstract Статтю присвячено вирішенню теоретичних, методологічних і прикладних питань щодо формування іміджу торговельних підприємств на основі концепції маркетингу в умовах загострення конкуренції й активізації глобальних трансформаційних процесів. Розкрито сутність поняття «імідж підприємства», його суттєві ознаки, роль та функції. Досліджено особливості формування та розвитку іміджу торговельного підприємства як чинника забезпечення його конкурентоспроможності. Узагальнено підходи до позиціонування як методу формування іміджу підприємства. Стратегія позиціонування розглянута в контексті розробки комплексу маркетингу. На основі аналізу різних підходів до торгового маркетингу та врахування особливостей торговельної послуги адаптовано комплекс маркетингу стосовно торговельної послуги як сукупність семи елементів. Визначено вплив маркетингових складових іміджу на лояльність споживачів. Запропоновано підходи до формування асортиментної, цінової, збутової, комунікаційної політики, які сприяють формуванню позитивного іміджу торговельного підприємства. // The article is concerned with solving the theoretical, methodological and applied questions on formation of image of trading enterprises on the basis of a marketing conception in conditions of aggravation of competition and activation of global transformational processes. The essence of the concept of «image of the enterprise», its essential attributes, role and functions are covered. Peculiarities of formation and development of the trade enterprise image as a factor of ensuring its competitiveness are explored. The approaches to positioning as a method of formation of an image of enterprise are generalized. The strategy of positioning is considered in the context of development of a marketing complex. Based on the analysis of different approaches to trade marketing and consideration of features of trade service, a marketing complex is adapted with respect to trade service as an aggregate of seven elements. Influence of the marketing components of image on the consumer loyalty is defined. Approaches to formation of the assortment, price, marketing, communication policies, contributing to the formation of positive image of trading enterprise are proposed. en_US
dc.publisher Бізнес Інформ en_US
dc.subject image en_US
dc.subject trading enterprise en_US
dc.subject competitive advantage en_US
dc.subject positioning en_US
dc.subject marketing-mix en_US
dc.subject імідж en_US
dc.subject торговельне підприємство en_US
dc.subject конкурентна перевага en_US
dc.subject позиціонування en_US
dc.subject маркетинг-mix en_US
dc.title ІМІДЖ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА en_US
dc.title.alternative IMAGE AS AN INSTRUMENT TO ACHIEVE COMPETITIVE ADVANTAGES OF TRADING ENTERPRISE en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account