00 DSpace/Manakin Repository

МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шимко, О. В.
dc.contributor.author Shymko, O. V.
dc.date.accessioned 2024-02-28T08:45:14Z
dc.date.available 2024-02-28T08:45:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шимко О. В. Мерчандайзинг у системі управління торговельним підприємством / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. Економіка. Менеджмент і маркетинг. - 2020. - № 1. - С. 383-390. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4755
dc.description.abstract Статтю присвячено вирішенню теоретичних, методологічних і прикладних питань використання мерчандайзингу в діяльності торговельних підприємств в умовах загострення конкуренції на споживчому ринку України й активізації глобальних трансформаційних процесів. Розкрито економічну сутність і призначення мерчандайзингу, визначено його класифікаційні ознаки та види. Охарактеризовано мотиви, які обумовлюють використання мерчандайзингу в діяльності торговельних підприємств. Мерчандайзинг як специфічну маркетингову технологію розглянуто в розрізі функціональних зон, які відіграють специфічну роль у взаємодії з споживачами. Охарактеризовано вплив окремих елементів системи мерчандайзингу на формування передбачуваної поведінки споживачів у торговельній залі. Проаналізовано особливості сприйняття споживачами простору мерчандайзингу. Виокремлено чинники, які викликають дискомфорт сприйняття товарів у магазині. Визначено основні завдання управління рівнями та інструментами мерчандайзингу, вирішення яких дозволить роздрібному торговельному підприємству оперативно реагувати на зміни ринкових умов та оптимально поєднувати цілі та завдання комерційної діяльності з потребами споживачів. // The article is concerned with solving the theoretical, methodological and applied issues of the use of merchandising in the activities of trading enterprises in the face of increasing competition in the Ukrainian consumer market and the activization of global transformational processes. The economic essence and purpose of merchandising are disclosed, its classification features and types are defined. The motives behind the use of merchandising in the activities of trading enterprises are described. Merchandising as a specific marketing technology is considered in the context of functional zones, which play a specific role in interaction with consumers. The influence of individual elements of the merchandising system on the formation of alleged consumer behavior in the trading hall is characterized. The peculiarities of consumers’ perception of the merchandising space are analyzed. The factors that cause discomfort of perception of goods in the store are allocated. The main tasks of managing the levels and instruments of merchandising, the solution of which will allow a retail company to respond quickly to changes in market conditions and optimally combine the goals and objectives of commercial activity with the consumers’ needs, are defined. en_US
dc.publisher Бізнес Інформ en_US
dc.subject merchandising en_US
dc.subject functional merchandising zones en_US
dc.subject merchandising instruments en_US
dc.subject management of merchandising en_US
dc.subject consumer behavior en_US
dc.subject мерчандайзинг en_US
dc.subject функціональні зони мерчандайзингу en_US
dc.subject інструменти мерчандайзингу en_US
dc.subject управління мерчандайзингом en_US
dc.subject поведінка споживачів en_US
dc.title МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ en_US
dc.title.alternative MERCHANDISING IN THE TRADING ENTERPRISE MANAGEMENT SYSTEM en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу