Короткий опис(реферат):
На сучасному етапі просторову організацію тіла тлумачать як єдність морфологічної та функціональної організації людини, відображену в її зовнішній формі – «габітусі», індивідуальних особливостях біогеометричного профілю постави, функціональному стані опорно-рухового апарату (ОРА) та морфологічному статусі. Формування просторової організації тіла відбувається під впливом і біологічної, і соціальної програм розвитку, а її порушення створюють в організмі людини передумови для виникнення низки захворювань, передусім хребта. Актуальність наукових розробок із проблеми профілактики та корекції порушень просторової організації тіла дітей 6–10 років із депривацією сенсорних систем, доведена на основі аналізу фахової літератури та практичного досвіду у сфері адаптивного фізичного виховання, зумовлена насамперед значною поширеністю такої нозології. Мета дослідження – систематизувати результати емпіричних досліджень з питань особливостей рівня стану біогеометричного профілю постави дітей молодшого шкільного віку з порушенням слуху в процесі адаптивного фізичного
виховання. // At the present stage, the spatial organization of the body is interpreted as the unity of morphological and functional organization of man, reflected in its external form – “habit”, individual features of the biogeometric profile of posture, functional state of the musculoskeletal system (MSS) and morphological status. The formation of the spatial organization of the body occurs under the influence of both biological and
social development programs, and its violations create in the human body the preconditions for the emergence of a number of diseases, especially the spine. The relevance of scientific research on the prevention and
correction of disorders of spatial organization of the body of 6–10 years old children with sensory systems deprivation, proved on the basis of analysis of professional literature and practical experience in adaptive
physical education, due primarily to the high prevalence of such nosology.