DSpace Repository

Визначення рівня сформованості авторитету вчителя фізичної культури серед старшокласників

Show simple item record

dc.contributor.author Горб, М.
dc.contributor.author Романова, В. І.
dc.contributor.author Степанюк, С.
dc.contributor.author Romanova, V. І.
dc.date.accessioned 2024-03-01T11:18:08Z
dc.date.available 2024-03-01T11:18:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Визначення рівня сформованості авторитету вчителя фізичної культури серед старшокласників / М. Горб, В. Романова, С. Степанюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2023. - Вип. 9 (169). - С. 15-18. en_US
dc.identifier.uri DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.9(169).02
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4763
dc.description.abstract The presented research examines the importance of special training and the formation of the professional style of physical education teachers, as well as the concept of authority as an important indicator of the profes sionalism of a physical education teacher, and perhaps the most important factor in the success of his activity. It was found that the level of authority of the physical education teacher among high school students directly affects the effectiveness of classes and the level of motivation of students. The results of the presented research allow us to state that knowing the importance of the components of authority will allow the teacher to demonstrate to students, first of all, the properties that are more important for high school students, as well as to present them more vividly. The absence or insufficient level of development of the components significantly reduces the authority of the teacher, or even leads to the loss of his authority among students. // В представленій науковій розвідці розглянуто важливість спеціальної підготовки та формування професійного стилю вчителів фізичної культури, а також поняття авторитету як важливого показника професіоналізму вчителя фізичної культури, і чи не найважливішого фактору успішності його діяльності. Виявлено, що рівень сформованості авторитету вчителя фізичної культури серед старшокласників напряму впливає на ефективність занять та рівень замотивованості учнів. Адже є прямий зв'язок, який встановлено до «рангу» батьківських законів: успіх виховного впливу залежить від ставлення до особистості. Аналізуючи сучасну літературу доведено, що поняття авторитету часто подається у авторитарному стилі, який абсолютно не сприймається сучасними дітьми, особливо старшого шкільного віку. Саме тому дана концепція вимагає прогресивних підходів, за яких вчитель виступає як особистість, а не просто дорослий, що має більше прав у певній групі, але і до своїх учнів він ставиться як до особистостей, незалежно від рівня їх фізичного розвитку та успіхів у вивченні певної дисципліни шкільної програми. Визначено, що дисципліні фізичне виховання і спорт належить важлива роль в соціалізації підлітків, формуванні та розвиток важливих психофізичних вмінь та навичок, які зумовлюють якість їх подальшого життя, навчання та професійної діяльності. Результати представленого дослідження дозволяють заявити про те, що знання вагомості складових авторитету дозволить вчителю продемонструвати учням, в першу чергу, важливіші для старшокласників властивості, а також представити їх яскравіше. Відсутність чи недостатній рівень розвитку складових суттєво знижує авторитет педагога, або ж взагалі призводить до втрати його авторитету серед учнів. en_US
dc.publisher Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): збірник наукових праць en_US
dc.subject authority en_US
dc.subject high school students en_US
dc.subject teacher en_US
dc.subject physical culture en_US
dc.subject авторитет en_US
dc.subject старшокласники en_US
dc.subject вчитель en_US
dc.subject фізична культура en_US
dc.title Визначення рівня сформованості авторитету вчителя фізичної культури серед старшокласників en_US
dc.title.alternative DETERMINATION OF THE LEVEL OF FORMATION OF THE AUTHORITY OF A PHYSICAL EDUCATION TEACHER AMONG HIGH SCHOOL STUDENTS en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account