Короткий опис(реферат):
Hospitality provides wide opportunities for entrepreneurship. Feasibility and forecasting of
results have always been relevant for implementation of entrepreneurial ideas. Aim of the study is to clarify
specifics of forecasting of specialized tour operators’ activities. Forecasting methods in tourism, as a rule,
are based on opinion polls and extrapolation techniques. Difficulties with forecasting of results are related to
indefinite part of specialized tours in overall volume of tours. And for every specialized tour this part
depends from character and number of factors, which define demand for tourist product. Result of the study
is the proposed algorithm for finding of planned sales of specialized tours for ensuring of profitable
activities. With the example of gastronomical tours, which have good perspectives in Ukraine, it is proved
that planning of more than 25-30% of specialized tours in overall sales of tours is not feasible. Finding of
this research can be applied to product development, as well as marketing and strategic planning. // Гостинність відкриває широкі можливості для підприємницької діяльності. Техніко-економічне обґрунтування та прогнозування результатів завжди були актуальними для реалізації підприємницьких ідей. Метою дослідження є з'ясування особливостей прогнозування діяльності спеціалізованих туроператорів. Методи прогнозування в туризмі, як правило, базуються на соціологічних опитуваннях і методах екстраполяції. Труднощі з прогнозуванням результатів пов'язані з невизначеною часткою спеціалізованих турів у загальному обсязі турів. І для кожного спеціалізованого туру ця частина залежить від характеру та кількості факторів, які визначають попит на туристичний продукт. Результатом дослідження є запропонований алгоритм знаходження планових продажів спеціалізованих турів для забезпечення прибуткової діяльності. На прикладі гастрономічних турів, які мають хороші перспективи в Україні, доведено, що планувати більше 25-30% спеціалізованих турів у загальному обсязі продажів турів недоцільно. Результати цього дослідження можуть бути застосовані для розробки продукту, а також для маркетингу та стратегічного планування.