00 DSpace/Manakin Repository

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шимко, О. В.
dc.contributor.author Демидюк, С. М.
dc.contributor.author Shymko, O. V.
dc.contributor.author Demydyuk, S. M.
dc.date.accessioned 2024-04-19T10:44:20Z
dc.date.available 2024-04-19T10:44:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сучасні тенденції розвитку франчайзингу як бізнес-стратегії / О. В. Шимко, С. М. Демидюк // Бізнес-Інформ. Економіка: менеджменті маркетинг. - 2024. - № 1. - С. 363-368. en_US
dc.identifier.uri https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-363-368
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4777
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню особливостей франчайзингу як стратегії розвитку бізнесу, яка дозволяє сформувати ресурсні, технологічні, інноваційні, партнерські конкурентні переваги та зайняти стійку конкурентну позицію на ринку і, як свідчить досвід розвинутих країн, є реальним механізмом успішного розвитку малого бізнесу в довгостроковій перспективі. Розкрито економічну сутність класичної моделі франчайзингу та соціально-економічні умови, що визначили її еволюцію: зміни в споживчій поведінці; посилення тенденцій кастомізації та індивідуалізації; зміна очікувань франчайзі щодо підприємницької ініціативи; стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій; зростання витрат франчайзерів з підтримки франчайзі; економічна криза, що сприяє зростанню популярності бюджетних концепцій; зростання невизначеності зовнішнього середовища. На основі систематизації параметрів відмінностей (факт передачі бренду, особливості регламентації ключових процесів, можливість оформлення спільної власності на франшизу, стандартизація зовнішніх елементів та асортименту, а також специфіка процесу трансферу інновацій) охарактеризовано альтернативні моделі франчайзингу: кастомізований франчайзинг бізнес-формату, квазіфранчайзинг і бранчайзинг. Знання сучасних трендів організації підприємницької діяльності на основі франчайзингу дозволить підприємцям вибрати для бізнесу той напрямок, який затребуваний в конкретний момент часу на визначеній території для конкретного сегмента споживачів. en_US
dc.description.sponsorship The article is devoted to the study of features of franchising as a strategy of business development, which allows to form resource, technological, innovative, partner competitive advantages and take a stable competitive position in the market and, as the experience of developed countries shows, is a real mechanism for successful development of small business in the long term. The economic essence of the classical model of franchising and the socioeconomic conditions that determined its evolution are disclosed: changes in consumer behavior; strengthening customization and individualization trends; change in franchisee’s expectations of entrepreneurial initiative; rapid development of information and communication technologies; increase in franchisors’ costs for franchisee support; the economic crisis, which contributes to the growing popularity of budget conceptions; growing uncertainty of the external environment. Based on the systematization of the parameters of differences (the fact of brand transfer, features of the regulation of key processes, the possibility of registration of joint ownership of the franchise, standardization of external elements and assortment, as well as the specifics of the process of innovation transfer) alternative models of franchising are characterized: customized franchising of the business format, quasi-franchising and branchising. Knowledge of modern trends in the organization of entrepreneurial activity on the basis of franchising will allow entrepreneurs to choose for business the direction that is in demand at a particular point in time in a certain territory for a specific segment of consumers. en_US
dc.publisher Бізнес-Інформ. Економіка. Менеджменті маркетинг en_US
dc.subject франчайзинг en_US
dc.subject франчайзер en_US
dc.subject франчайзі en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject бізнес-модель en_US
dc.subject кастомізований франчайзинг en_US
dc.subject квазіфранчайзинг en_US
dc.subject бранчайзинг en_US
dc.subject franchising en_US
dc.subject franchisor en_US
dc.subject franchisee en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject business model en_US
dc.subject customized franchising en_US
dc.subject quasi-franchising en_US
dc.subject branchising en_US
dc.title СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ en_US
dc.title.alternative Modern Trends in the Development of Franchising as a Business Strategy en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу