00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ = THE FORMATION OF CIVIC COMPETENCE DURING THE STUDY OF THE SCHOOL COURSE ON THE HISTORY OF UKRAINE

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Васьковець, Х. І.
dc.contributor.author Vaskovets, H. I.
dc.date.accessioned 2024-05-01T12:11:56Z
dc.date.available 2024-05-01T12:11:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Васьковець Х. І. Формування громадянської компетентності при вивченні шкільного курсу історії України : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Х. І. Васьковець ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 107 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4791
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі на основі детального аналізу комплексу джерел та методичної літератури з обраної теми досліджено компетентнісний потенціал шкільного курсу історії України. Проаналізовано освітні технології, методи та засоби формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. Вдосконалено методичні і практичні прийоми формування громадянської відповідальності. Визначено роль формувального оцінювання на уроках історії України в контексті навчання громадянської компетентності. З позицій сучасного бачення визначено місце і роль ключових та предметних компетентностей у процесі формування всесторонньо розвиненої особистості, здатної застосовувати отримані знання в конкретних життєвих ситуаціях. Окрема увага зосереджена на впровадженні результатів дослідження щодо формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. = In the qualification paper, based on a detailed analysis of the complex of sources and methodical literature on the chosen topic, the competence potential of the school course of the history of Ukraine is investigated. The educational technologies, methods and means of forming the civic consciousness of students in the lessons of the history of Ukraine were analyzed. Methodical and practical methods of forming civic responsibility have been improved. The role of formative assessment in the lessons of the history of Ukraine in the context of teaching civic competence is determined. From the point of view of the modern vision, the place and role of key and subject competencies in the process of forming a comprehensively developed personality, capable of applying the acquired knowledge in specific life situations, is determined. Particular attention is focused on the implementation of research results on the formation of civic consciousness of students in lessons of the history of Ukraine. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject історія України en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject НУШ en_US
dc.subject компетентнісне навчання en_US
dc.subject громадянська компетентність en_US
dc.subject методи навчання en_US
dc.subject history of Ukraine en_US
dc.subject education en_US
dc.subject NUS en_US
dc.subject competence training en_US
dc.subject civic competence en_US
dc.subject teaching methods en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ = THE FORMATION OF CIVIC COMPETENCE DURING THE STUDY OF THE SCHOOL COURSE ON THE HISTORY OF UKRAINE en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу