dc.contributor.author |
Мацюк, Ю. В. |
|
dc.contributor.author |
Matsiuk, Y. V. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-06T09:30:55Z |
|
dc.date.available |
2024-05-06T09:30:55Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Мацюк Ю. В. Інноваційні технології у викладанні шкільного курсу історії та правознавства в ЗЗСО : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Ю. В. Мацюк ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 89 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4802 |
|
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі досліджено сутність інноваційних технологій навчання історії та правознавства у закладах загальної середньої освіти. Для успішного досягнення мети розглянуто стан теоретичного обґрунтування проблеми дослідження інноваційних технологій у викладанні шкільних предметів, охарактеризовано інноваційні моделі та системи навчання здобувачів освіти. Здійснено аналіз наявних інноваційних технологій в ЗЗСО та узагальнено формування інструментарію дослідження ефективності інноваційних технологій у викладанні шкільного курсу історії та правознавства. Розглянуто можливості застосування інноваційних ігрових технологій на уроках правознавства та історії в рамках реалізації державних освітніх стандартів нового покоління та подано рекомендації щодо їх використання. = The essence of innovative technologies for teaching history and jurisprudence in general secondary education institutions is investigated in the master's thesis. To successfully achieve the goal, the state of theoretical substantiation of the problem of researching innovative technologies in teaching school subjects is considered, innovative models and systems of education of students are characterised. The analysis of the available innovative technologies in general secondary education is carried out and the formation of tools for researching the effectiveness of innovative technologies in teaching history and jurisprudence is summarised. The possibilities of applying innovative game technologies in the lessons of jurisprudence and history in the framework of the implementation of the state educational standards of the new generation are considered and recommendations for their use are given. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
innovation |
en_US |
dc.subject |
innovative technologies |
en_US |
dc.subject |
interactive game methods |
en_US |
dc.subject |
secondary school |
en_US |
dc.subject |
student |
en_US |
dc.subject |
lesson |
en_US |
dc.subject |
teacher |
en_US |
dc.subject |
інновації |
en_US |
dc.subject |
інноваційні технології |
en_US |
dc.subject |
інтерактивні ігрові методи |
en_US |
dc.subject |
заклад загальної середньої світи |
en_US |
dc.subject |
учень |
en_US |
dc.subject |
урок |
en_US |
dc.subject |
педагог |
en_US |
dc.title |
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА В ЗЗСО = INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN TEACHING HISTORY AND JURISPRUDENCE IN GENERAL SECONDARY EDUCATION |
en_US |
dc.title.alternative |
Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
en_US |