00 DSpace/Manakin Repository

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА В ЗЗСО = INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN TEACHING HISTORY AND JURISPRUDENCE IN GENERAL SECONDARY EDUCATION

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мацюк, Ю. В.
dc.contributor.author Matsiuk, Y. V.
dc.date.accessioned 2024-05-06T09:30:55Z
dc.date.available 2024-05-06T09:30:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мацюк Ю. В. Інноваційні технології у викладанні шкільного курсу історії та правознавства в ЗЗСО : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Ю. В. Мацюк ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 89 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4802
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі досліджено сутність інноваційних технологій навчання історії та правознавства у закладах загальної середньої освіти. Для успішного досягнення мети розглянуто стан теоретичного обґрунтування проблеми дослідження інноваційних технологій у викладанні шкільних предметів, охарактеризовано інноваційні моделі та системи навчання здобувачів освіти. Здійснено аналіз наявних інноваційних технологій в ЗЗСО та узагальнено формування інструментарію дослідження ефективності інноваційних технологій у викладанні шкільного курсу історії та правознавства. Розглянуто можливості застосування інноваційних ігрових технологій на уроках правознавства та історії в рамках реалізації державних освітніх стандартів нового покоління та подано рекомендації щодо їх використання. = The essence of innovative technologies for teaching history and jurisprudence in general secondary education institutions is investigated in the master's thesis. To successfully achieve the goal, the state of theoretical substantiation of the problem of researching innovative technologies in teaching school subjects is considered, innovative models and systems of education of students are characterised. The analysis of the available innovative technologies in general secondary education is carried out and the formation of tools for researching the effectiveness of innovative technologies in teaching history and jurisprudence is summarised. The possibilities of applying innovative game technologies in the lessons of jurisprudence and history in the framework of the implementation of the state educational standards of the new generation are considered and recommendations for their use are given. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject innovative technologies en_US
dc.subject interactive game methods en_US
dc.subject secondary school en_US
dc.subject student en_US
dc.subject lesson en_US
dc.subject teacher en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject інноваційні технології en_US
dc.subject інтерактивні ігрові методи en_US
dc.subject заклад загальної середньої світи en_US
dc.subject учень en_US
dc.subject урок en_US
dc.subject педагог en_US
dc.title ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА В ЗЗСО = INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN TEACHING HISTORY AND JURISPRUDENCE IN GENERAL SECONDARY EDUCATION en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу