DSpace Repository

ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ = THE USING OF THE PROJECT TECHNOLOGIES AT THE ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN HIGH SCHOOL

Show simple item record

dc.contributor.author Козловська, В. А.
dc.contributor.author Kozlovska, V. A.
dc.date.accessioned 2024-05-07T09:32:55Z
dc.date.available 2024-05-07T09:32:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Козловська В. А. Використання проєктних технологій на уроках англійської мови в старшій школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / В. А. Козловська ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 71 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4811
dc.description.abstract Наукове дослідження присвячено вивченню проблеми використання проєктних технологій на уроках англійської мови в старшій школі. У роботі проаналізовано теоретичні основи використання проєктних технологій на уроках англійської мови в старшій школи. Досліджено особливості використання проєктних технологій на уроках англійської мови. Експериментальна частина роботи включає перевірку ефективності методики проєктних технологій на уроках англійської мови. Автор порівнює зміни у рівнях розвитку лексичної компетенцій учнів в експериментальній та контрольній групах до та після проведення експерименту. Кількісний і якісний аналіз результатів дослідження підтвердив ефективність методики формування англомовної лексичної компетентності учнів із використанням системи проєкнтих технологій. = The scientific research is devoted to the study of the problem of using project technologies during English lessons in high school. The author analyzes the theoretical foundations of the use of project technologies at the lessons of English in high school. Peculiarities of the use of project technologies in English lessons were studied. The experimental part of the work includes checking the effectiveness of the project technology methodology in English language classes. The author compares changes in the levels of development of lexical competences of students in the experimental and control groups before and after the experiment. Quantitative and qualitative analysis of the results of the study confirmed the effectiveness of the method of forming students' English lexical competence with the using the system of designed technologies. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject проєкт en_US
dc.subject проєктні технології en_US
dc.subject англійська мова en_US
dc.subject лексична компетентність en_US
dc.subject project en_US
dc.subject project technologies en_US
dc.subject English language en_US
dc.subject lexical competence en_US
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ = THE USING OF THE PROJECT TECHNOLOGIES AT THE ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN HIGH SCHOOL en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account