DSpace Repository

МЕТОДИКА КОМПОЗИЦІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРОЗОВОГО ТВОРУ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ В. СКОТТА «АЙВЕНГО») = METHODOLOGY OF COMPOSITION ANALYSIS OF PROSE WORK IN SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF V. SCOTT'S NOVEL «IVANHOE»)

Show simple item record

dc.contributor.author Гольонко, І. В.
dc.contributor.author Holyonko, І. V
dc.date.accessioned 2024-05-07T10:26:18Z
dc.date.available 2024-05-07T10:26:18Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гольонко І. В. Методика композиційного аналізу прозового твору у закладах середньої освіти (на прикладі роману В. Скотта «Айвенго») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. В. Гольонко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 90 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4815
dc.description.abstract Наукове дослідження присвячене актуальній проблемі композиційного аналізу прозового твору у закладах середньої освіти. У першому розділі обґрунтовано теоретичні засади, різні моделі літературознавчих підходів до композиційного аналізу прозового твору, розроблено опорні схеми такого аналізу, які можуть бути застосовані у шкільній практиці аналізу прозового літературно-художнього твору. У другому розділі досліджено роман В. Скотта «Айвенго» та визначено його місце у творчому спадку славетного англійського письменника, а також проаналізовано ідейно-тематичну та сюжетно-композиційну структуру твору. У третьому розділі результати роботи апробовані у вигляді розробки двох уроків з вивчення роману В. Скотта у школі. = The scientific study is devoted to the actual problem of compositional analysis of a prose work in secondary education institutions. The first chapter substantiates the theoretical principles, different models of literary approaches to the compositional analysis of a prose work, and develops reference schemes for such an analysis that can be applied in the school practice of analyzing a prose literary and artistic work. The second chapter examines V. Scott's novel Ivanhoe and determines its place in the creative legacy of the famous English writer, as well as analyzes the ideological-thematic and plot-compositional structure of the work. In the third chapter, the results of the work are tested in the form of the development of two lessons on the study of V. Scott's novel at school. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject композиція en_US
dc.subject композиційна організація прозового твору en_US
dc.subject композиційний аналіз en_US
dc.subject історичний роман en_US
dc.subject В. Скотт en_US
dc.subject роман «Айвенго» en_US
dc.subject composition en_US
dc.subject compositional organization of a prose work en_US
dc.subject compositional analysis en_US
dc.subject historical novel en_US
dc.subject V. Scott en_US
dc.subject novel «Ivanhoe» en_US
dc.title МЕТОДИКА КОМПОЗИЦІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРОЗОВОГО ТВОРУ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ В. СКОТТА «АЙВЕНГО») = METHODOLOGY OF COMPOSITION ANALYSIS OF PROSE WORK IN SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF V. SCOTT'S NOVEL «IVANHOE») en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account