DSpace Repository

СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДИТЯЧИХ ОБРАЗІВ У РОМАНАХ МАРКА ТВЕНА «ПРИГОДИ ТОМА СОЄРА» І «ПРИГОДИ ГЕКЛЬБЕРРІ ФІННА» НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = THE SPECIFICS OF STUDYING CHILDREN'S IMAGES IN MARK TWAIN'S NOVELS «THE ADVENTURES OF TOM SAWYER» AND «THE ADVENTURES OF HUCKLEBERRY FINN» IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS

Show simple item record

dc.contributor.author Дудко, Д. В.
dc.contributor.author Dudko, D. V.
dc.date.accessioned 2024-05-07T10:38:54Z
dc.date.available 2024-05-07T10:38:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дудко Д. В. Специфіка вивчення дитячих образів у романах Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» і «Пригоди Гекльберрі Фінна» на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. В. Дудко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 96 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4817
dc.description.abstract У роботі досліджено ідіостиль письменника; з’ясовано автобіографічний контекст роману «Пригоди Тома Соєра»; вивчено ідейно-художню концепцію роману «Пригоди Гекльберрі Фінна». З’ясовано специфіку світу дитинства у романі Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» та «Пригоди Гекльберрі Фінна». Розроблено конспекти уроків з вивчення творчості Марка Твена в закладах загальної середньої освіти. = The work examines the writer's idiostyle; the autobiographical context of the novel «The Adventures of Tom Sawyer» is clarified; the ideological and artistic concept of the novel «The Adventures of Huckleberry Finn» is studied. The specificity of the world of childhood in Mark Twain's novel «The Adventures of Tom Sawyer» and «The Adventures of Huckleberry Finn» is clarified. Outlines of lessons on the study of Mark Twain's work in institutions of general secondary education have been developed. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject ідіостиль письменника en_US
dc.subject Марк Твен en_US
dc.subject дитячі образи en_US
dc.subject урок зарубіжної літератури en_US
dc.subject заклад загальної середньої освіти en_US
dc.subject writer's idiostyle en_US
dc.subject Mark Twain en_US
dc.subject children's images en_US
dc.subject foreign literature lesson en_US
dc.subject general secondary education institution en_US
dc.title СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДИТЯЧИХ ОБРАЗІВ У РОМАНАХ МАРКА ТВЕНА «ПРИГОДИ ТОМА СОЄРА» І «ПРИГОДИ ГЕКЛЬБЕРРІ ФІННА» НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = THE SPECIFICS OF STUDYING CHILDREN'S IMAGES IN MARK TWAIN'S NOVELS «THE ADVENTURES OF TOM SAWYER» AND «THE ADVENTURES OF HUCKLEBERRY FINN» IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS en_US
dc.title.alternative Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account